חוות דעת לבית משפט

חוות דעת לבית משפט או חוות דעת מומחה

חווים חילוקי דעות סביב נכס שניתן בירושה? נמצאים בפירוק שיתוף בעקבות הסכם גירושין?

חוות דעת לבית משפט - פסל החירותחוות דעת לבית משפט – בכל המצבים (הפחות נעימים) האלו, קרוב לוודאי שתזדקקו לחוות דעת של שמאי מקרקעין מומחה, שינמק בצורה מקצועית ויוכיח את צדקתכם בבית המשפט. מניסיוננו, כל מצב פחות נעים יכול להפוך לנעים יותר עבורכם בהמשך. חשוב מאוד לפעול נכון. 

בישראל, בכל שנה, מתגרשים למעלה מ – 15,000 זוגות. נתון מצער אך זוהי המציאות. 

כחלק מהליך הגירושין ישנו עניין חלוקת הרכוש והנדל"ן בין שני בני הזוג.  לעיתים, כשבני הזוג לא מצליחים להגיע להסכמה, בית המשפט הוא זה שנדרש להכריע בסוגיה. 

על מנת לקבל הכרעה צודקת בהליך משפטי בנושא ירושה או פירוק שיתוף (גירושין) בית המשפט יבקש מהתובע או הנתבע, חוות דעת של שמאי מקרקעין מומחה, הנשענת על אסמכתאות, הסברים, ונתונים אמיתיים  אשר יעזרו לשופטים לקבל את ההחלטה הנכונה. 

חשוב לציין: זוהי לא חוות דעת רגילה של שמאי אלא חוות דעת של שמאי מקרקעין מומחה אשר מבין, בקיא, ומתמצה בסוגיות המשפטיות השונות אשר משפיעות בצורה ישירה על שווי הנכס. 

חשיבותה של חוות דעת שמאי מקרקעין לבתי המשפט

לבחירת שמאי המקרקעין ישנה חשיבות קריטית להשלכות תוצאות המשפט, שכן כאשר מוגשת חוות דעת מקצועית, חשוב שתהיה מגובה בראיות ובנימוקים אשר יאשרו את הטענות שהועלו בבית המשפט. כאשר בית המשפט גם נותן משקל ראוי לניסיונו ומקצועיותו של שמאי המקרקעין בזמן הדין.

על ידי טענות מבוססות היטב ובגיבוי חוות דעת איכותית של השמאי אשר תומכת בצד שלנו, ניתן להשלים את ההליך המשפטי בצורה מיטבית עבורנו אם בקבלת פיצוי מקסימלי בגין נזק ואם בתשלום פיצוי מינימלי בגין תביעה נגדנו.

אנו ממליצים לכל מי שעליו להתייצב בפני בית משפט במקרה של פירוק שיתוף (גירושין) או חלוקת נכס בירושה, להתייעץ עם משרדנו "אופיר פדידה שמאות מקרקעין ויזמות נדל"ן" המתמחה בעריכת חוות דעת מומחה לבית המשפט.  באמצעות הקשבה, רגישות, ותשומת לב לפרטים הכי קטנים, נוביל אתכם להצלחה בבית המשפט. 

 

משרדי “אופיר פדידה שמאות מקרקעין ויזמות נדל"ן ” מעניק חוות דעת לבתי המשפט וכן חוות דעת מומחה.
המשרד בעל ניסיון עשיר ורב בתחומי שווי מקרקעין, ניסיון אשר גורם ללקוחות שלנו לחייך (ומדי פעם אפילו לשלוח לנו פרחים)

 

לייעוץ שמאי מקרקעין והכוונה בחינם וללא התחייבות פנו אלינו עכשיו:  050-273-2206

התחלת התכתבות
להתכתבות ישירה עם אופיר
איך אוכל לעזור היום?